Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg na roboty drogowe: „Przebudowa drogi gminnej 105705 B w Zosinie”

Ogłoszenie o zamówieniu

1. Zamawiający :
Gmina Łomża
reprezentowana przez
Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel. (086) 2163667, fax (086) 2165264
województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. . Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych
3. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 Prawo zamówień publicznych
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip .
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u p. Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 14., w dniach roboczych od godziny 8.00 – 15.00.
5. Przedmiot zamówienia .
Określenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.30.00–9, 45.23.30.00–2 i 45.23.60.00–0
5.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej 105705 B w Zosinie, odcinek długości 1792 m”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie :
1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – 1,792 km
2. Przekładanie kabla doziemnego w gruncie kat. III, wraz z przestawieniem jednego słupka kablowego – 115 mb
3. Podbudowy z kruszyw naturalnych. Warstwa grubości 10 cm – 7315,60 m2
4. Podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa górna grubości 10 cm – 6957,20 m2
5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca). Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard III – 6598,80 m2
6. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Mieszanka mineralno-asfaltowa, standard III – 6455,50 m2
7. Nawierzchnie żwirowe zjazdów. Warstwa jezdni górna grubości 12cm – 245,30 m2
8. Nawierzchnia żwirowe pobocza. Warstwa jezdni górna grubości 12cm – 3343,80 m2
9. Oznakowanie pionowe – 14 szt.
10. Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
11. Inwentaryzacja powykonawcza.
5.2 Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznych zawartych w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
5.3 Termin wykonania zamówienia – do 15.07. 2009 r.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki oraz złożą wymagane oświadczenia i dokumenty :
a) posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypisem z KRS,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł każda, co potwierdzą odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdzą oświadczeniem własnym,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż cena ofertowa zł, co potwierdzą informacją finansową z banku o stanie środków lub zdolności kredytowej lub oświadczeniem własnym,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym
9. Wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
10. Kryteria oceny ofert :
1. Kryterium: Cena – waga 95 %
2. Kryterium: Odległość dowozu masy – waga 5%
11. Oferty należy składać do dnia 10.03.2009 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2009 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża
13. Termin związania ofertą – do 30 dni licząc od ostatniego dnia składania ofert. Dzień złożenia ofert jest dniem pierwszym
14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Przekazywanie zapytań, zawiadomień, oświadczeń, wniosków, informacji i protestów odbywać może się w formie faxu.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 11 lut 2009 15:09
Data opublikowania: środa, 11 lut 2009 15:41
Data przejścia do archiwum: środa, 11 mar 2009 12:32
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2830 razy