Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODYW PODGÓRZU, STARYCH MODZELACH, SIEMIENIU NADRZECZNYM - OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
NA MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY
W PODGÓRZU, STARYCH MODZELACH, SIEMIENIU NADRZECZNYM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża; Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W PODGÓRZU, STARYCH MODZELACH, SIEMIENIU NADRZECZNYM
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji, która zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ) będzie służyła do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych modernizacji stacji uzdatniania wody w: Podgórzu, Starych Modzelach, Siemieniu Nadrzecznym – wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
2. Wykonawca powinien opisać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczając rozwiązania „równoważne” w opisywanym przedmiocie, wykonawca zobowiązany jest wskazać, które parametry techniczne, technologiczne i eksploatacyjne będą brane pod uwagę przy ocenie równoważności lub podać producentów urządzeń równoważnych.
3. Dokumentacja powinna spełniać obowiązujące wymagania formalno-prawne,
a w szczególności:
• wymogi ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz związane z nią rozporządzenia;
• wymogi Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r.
(tj. Dz. U. z 2012r. poz. 647 ze zm.);
• wymogi ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.),
• dla korzystania z wód powierzchniowych muszą być spełnione warunki określone w Ustawie
z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012r, poz. 145 z późniejszymi zmianami),
• wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24.07.2006 r. (Dz. U. 2006r. nr 137 poz. 984 z późn. zm.) roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego,
• wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn. zm.),
• wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego t.j. (Dz. U. z 2013r, poz. 1129 ze zm.),
• wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389);
4. Dokumentacja powinna ocenić przydatność istniejących obiektów (ekspertyza techniczna) do wykorzystania w proponowanej technologii i przewidzieć ewentualny zakres ich rozbudowy lub modernizacji. Dokumentacja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technicznej.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przy składaniu oferty na opracowanie kompletnej dokumentacji należy przewidzieć jego dwuetapową realizację tj.:
Etap I - Przedstawienie przynajmniej dwóch koncepcji rozwiązań technologicznych.

Etap II - Wykonanie projektu technicznego po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego z zaproponowanych rozwiązań.
1. Opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu dwóch koncepcji rozwiązań technologicznych, celem akceptacji lub zgłoszenia ewentualnych uwag, w ciągu 4 tygodni po podpisaniu umowy. Koncepcje rozwiązań technologicznych zawierać będą:
a. określenie wydajności stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem zwiększonego rozbioru w okresie użytkowania,
b. przyjęte rozwiązania technologiczne,
c. szacunkowy kosztorys wykonania modernizacji (kosztorys),
d. szacunkowy kosztorys uzdatniania 1 m3 wody,
Zamawiający dokona uzgodnienia dokumentacji, ze zgłoszeniem ewentualnych uwag, w ciągu 14 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę, po wcześniejszej prezentacji opracowanych dwóch koncepcji przez Wykonawcę.
2. opracowanie projektu budowlanego - szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinny spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz w Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn. zm.),
a. opracowanie projektów wykonawczych - powinny obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Projekty wykonawcze powinny być sporządzone dla wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obszarze przedmiotowej inwestycji. Do projektów wykonawczych powinny być dołączone oświadczenia projektantów i oświadczenia sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - powinny być wykonane zgodnie z 3 rozdziałem rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; powinny być wykonane dla danej dokumentacji i uwzględniać pełny zakres projektów wykonawczych, winny zawierać szczegółowe wymagania od wykonawcy robót w zakresie: materiałów, sprzętu, transportu zewnętrznego i technologicznego w ramach placu budowy, sposobu wykonania robót, kontroli jakości zrealizowanych robót, sposobu obmiaru robót do ich odbioru i rozliczenia, metod i zasad odbioru robót wykonanych itd.;
c. opracowanie przedmiarów robót - powinny być wykonane dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją. Przedmiar powinien zawierać wszystkie szczegółowe obmiary i wyliczenia, a także powinien być powiązany ze STWiORB poprzez podanie dla każdej pozycji przedmiaru numeru specyfikacji;
d. opracowanie kosztorysów inwestorskich – wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389);
e. uzyskanie map do celów projektowych wraz z badaniem stanu władania działkami
w granicach opracowania oraz działkami sąsiadującymi z inwestycją,
f. wykonanie dokumentacji geotechnicznej dla określenia warunków gruntowo – wodnych dla projektowanego przedsięwzięcia / o ile będzie wymagana/,
g. opracowanie bilansu wody oraz ocena przydatności istniejących urządzeń,
h. dokonanie uzgodnień oraz uzyskanie zgody na wejście w teren od administratorów obiektów i urządzeń oraz właścicieli działek,
i. przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli dotyczy). Wykonawca, przy składaniu oferty, powinien uwzględnić ewentualne problemy w terminowym uzyskaniu wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń;
j. opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli taki będzie wymagany;
k. uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
l. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126 z późn. zm),
m. wykonanie inwentaryzacji i ekspertyzy istniejących obiektów, w zakresie potrzebnym do wykonania projektów budowlanych i wielobranżowych projektów wykonawczych - w dwóch egzemplarzach;
n. sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę;
o. uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
p. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy,
q. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace projektowe na okres realizacji inwestycji od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji, która zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty budowlane wykonane na jej podstawie;
r. Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu
i na rzecz Gminy Łomża – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej.
Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał oględzin terenu przeznaczonego na inwestycję, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania oględzin terenu ponosi Wykonawca.
s. Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego
o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.
t. Złożony przez Wykonawcę projekt (zakres i forma) musi spełniać wszelkie formalne
i faktyczne wymagania niezbędne do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji, ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie do rozpoczęcia robót budowlanych.
u. Nadzór autorski
W ramach wynagrodzenia ryczałtowego należy ująć wynagrodzenie za pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wyjaśnienia i korygowania niejasności, uwag i wątpliwości na etapie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem, w tym dokonanie korekt i przeprojektowanie elementów, których Wykonawca robót budowlanych nie będzie mógł wykonać z winy wad projektu budowlanego lub wykonawczego (przy założeniu kompetentności i profesjonalności wykonawcy robót budowlanych). Warunki pełnienia nadzoru autorskiego zostaną określone w odrębnej umowie.
v. Projekt modernizacji stacji uzdatniania wody powinien przewidywać prowadzenie prac bez przerywania dostaw uzdatnionej wody do odbiorców (z wyjątkiem czasu niezbędnego na przełączenie ujęć do nowego systemu);
w. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana jest zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu zamówienia.
x. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z pźn. zm. ). Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodującej bezpośrednio lub pośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. „czyn nieuczciwej konkurencji„ w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
y. Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności oraz jak najmniejszego użycia środków chemicznych w procesie uzdatniania wody.
z. Projekt powinien uwzględniać budowę nowej technologii uzdatniania wody, sterowania, automatyki, monitoringu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV); Kody CPV:
71.32.22.00-3 Usługi projektowania rurociągów,
71.32.31.00-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną,
71.32.13.00-7 Usługi konsultacyjne w zakresie hydrauliki,
71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
71.24.00.00-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania,
71.30.00.00-1 Usługi inżynieryjne,
71.31.11.00-2 Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71.32.10.00-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę projektową polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na modernizację
i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody o wartości nie mniejszej niż zł 50 000,00 brutto,
III.3.3.) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia
a. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego,
b. dysponują lub będą dysponowali osobami:
 1 projektantem branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym wymagane prawem uprawnienia projektowe, który wykaże się opracowaniem dokumentacji w branży konstrukcyjno - budowlanej, dla co najmniej 1 stacji uzdatniania wody, które zostały zrealizowane,
 1 projektantem branży sanitarnej, posiadającym wymagane prawem uprawnienia projektowe, który wykaże się opracowaniem dokumentacji w branży sanitarnej, dla co najmniej 1 stacji uzdatniania wody, które zostały zrealizowane,
 1 projektantem branży elektrycznej, posiadającym wymagane prawem uprawnienia projektowe, który wykaże się opracowaniem dokumentacji w branży elektrycznej, dla co najmniej 1 stacji uzdatniania wody, które zostały zrealizowane;
 Innymi projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach, których konieczność udziału w projektowaniu wyniknie z przyjętych rozwiązań projektowych planowanych do zaprojektowania stacji (np. drogowe, klimatyzacji, wentylacji)
wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania (wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty,
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ.
d) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.
e) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ,
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grypy kapitałowej. ( Dz.U. Nr 50, poz. 331, z poźn. zm.) - wg wzoru nr 3 do SIWZ

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 100
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w przypadku:
a) ustalenie innych warunków płatności,
b) wystąpienie nieprzewidzianych przeszkód i utrudnień formalno – prawnych, zdarzeń nadzwyczajnych, katastrof, operacji wojennych, klęsk żywiołowych, itp.,
c) nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego,
d) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
e) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,
f) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym urzędowa zmiana stawki podatku VAT obowiązującej na dzień podpisania umowy,
g) zmiany kluczowego personelu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy,
h) zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli nastąpi wydłużenie terminów wydawania decyzji administracyjnych poza podstawowe terminy określone w KPA, a wydłużenie to nie będzie wynikać z winy Wykonawcy (np. braki we wniosku),
i) zmiany wynikające z oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie ze strony: http:// www.gminalomza.pl/bip oraz uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, pok. 10
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, pok.4 10IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt

mgr Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 9 sty 2014 15:15
Data opublikowania: czwartek, 9 sty 2014 15:24
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 20 sty 2014 11:14
Opublikował(a): Antoni Szepietowski
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2607 razy