Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

,,Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża'' w 2015 r.
RGO.7031.44.2014
Łomża dn. 25 listopada 2014 r.

1. Zamawiający : Gmina Łomża reprezentowana przez Jacka Albina Nowakowskiego – Wójta Gminy
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża
tel. 086-2165263, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej
www.gminalomza.pl/bip
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 2 i 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 u p. Marcina Tabędzkiego (sprawy merytoryczne) tel. 86 4737322, e-mail: mtabedzki@gminalomza.pl i u p. Krystyny Lipińskiej (sprawy formalno-prawne dotyczące przetargu) 86 4737329 i 509 069 487, e-mail: klipinska@gminalomza.pl
4. Przedmiot zamówienia .
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90513100-7
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łomża”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łomża. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy Łomża. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady – z wyszczególnieniem gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie oraz nieruchomości, na terenie której odpady biodegradowalne będą kompostowane w przydomowych kompostownikach – zostanie przez Gminę Łomża przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej jeden dzień roboczy po podpisaniu umowy.
2. Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczba gospodarstw domowych zbierających odpady selektywnie, mogą ulegać zmianom w trakcie realizacji Zamówienia. Zamawiający podczas realizacji Zamówienia będzie przekazywał Wykonawcy informacje niezbędne do prawidłowego wykonywania Umowy, w szczególności dotyczące zmian w liczbie i lokalizacji gospodarstw domowych objętych obowiązkiem odbierania odpadów. Obowiązkiem wykonawcy będzie realizacja zamówienia z uwzględnieniem powyższych zmian – w ramach zaoferowanej kwoty wykonania zamówienia.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ.
4.4. Czas trwania zamówienia – od 01 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2015 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) oświadczenie, że w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej, dokona przed podpisaniem umowy wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Łomża, obejmującego co najmniej rodzaje i kody odpadów wymienione w punkcie 2.1a) działu VII niniejszej SIWZ lub o posiadaniu takiego wpisu,
c) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców (w tym wielkość odebranych odpadów komunalnych w Mg) wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
d) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
e) wykazu zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa danego Wykonawcy – w szczególności pracowników
i instytucji odpowiedzialnych za kontrolę jakości, w tym co najmniej jednego odpowiedzialnego za koordynowanie działań Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia i upoważnionego do kontaktów z Zamawiającym,
f) opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000, 00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Jeśli Wykonawca, który dołączy do oferty polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, którego termin obowiązywania upływa przed dniem 31 grudnia 2015 r., to do oferty należy dołączyć dodatkowo parafowany na każdej stronie,
g) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp,
h) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
i) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];
j) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu usług, które będą zlecone podwykonawcom.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych.
9. Kryteria oceny ofert:
Kryterium nr 1: Cena – waga 95 %
Kryterium nr 2: Dodatkowe odbiory odpadów problemowych – waga 5%
10. Oferty należy składać do dnia 3 grudnia 2014 r. do godziny 845 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2014 r. o godzinie 900 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

Wójt Gminy Łomża
mgr Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 25 lis 2014 12:25
Data opublikowania: wtorek, 25 lis 2014 12:38
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 8 gru 2014 11:02
Opublikował(a): Marcin Tabędzki
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 3257 razy