Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE o przetargu nieograniczonym na wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach

Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach

OGŁOSZENIE o przetargu nieograniczonym na wykonanie termomodernizacji budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach


Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2165263, faks 86 216 52 64.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Nowych Kupiskach- docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grub. 15 cm z - wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego - docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grub.14 cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego - wykonanie izolacji cieplnej stropów sali gimnastycznej - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów - wykonanie instalacji wentylacyjnej - wykonanie instalacji oświetleniowej - wykonanie instalacji odgromowej - wykonanie głównej szyny wyrównawczej..


II.1.5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającyc


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.32.00.00-3, 45.45.12.00-5, 45.33.10.00-6, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.30.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6, 45.31.23.10-3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
    1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Łomży nr 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040. Wadium musi znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w dziale X pkt 1, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą - z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do dopełnienia przez Zamawiającego - oprócz przewidzianych ustawą pzp. 8. Ustalenia dotyczące zwrotu wadium - zgodnie z art. 46 ustawy pzp...


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadać uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi w tym względzie i dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe , potwierdzone uprawnieniami budowlanym

        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem łącznie: wykonanie docieplenia przegród o powierzchni nie mniejszej, niż 600 m2, wykonanie instalacji oświetleniowej i odgromowej, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła - o wartości minimum 500 000,00 zł (pięćset tys. złotych

        III.3.3) Potencjał techniczny
        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieni

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


      • Wykonawca powinien: a)dysponować pracownikami technicznymi, niezależnie od tego, czy są oni częścią przedsiębiorstwa Wykonawcy, do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych ,instalacji urządzeń wentylacyjnych i instalacji elektrycznych stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, b) dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w zakresie docieplenia przegród , wykonywania instalacji elektrycznych i odgromowych oraz wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła.

        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca powinien: a) znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadać własne lub mieć dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa, b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tys. złotych). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, zamawiający wymaga, aby podmioty te były ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 100 000,00 zł ( sto tys. złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

      • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

      • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

      • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

      • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć

      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1. Cena - 90
    2. Gwarancja - 10


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łomża : ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 09:00, miejsce: pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ,18-400 Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Wójt Gminy Łomża

Piotr Kłys

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 1 cze 2016 14:08
Data opublikowania: środa, 1 cze 2016 14:25
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 20 cze 2016 14:12
Opublikował(a): Szczepan Mierzejewski
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2870 razy