Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Modernizacja oświetlenia drogowego oraz dobudowa i dowieszenie nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Łomża

Gmina Łomża: Modernizacja oświetlenia drogowego oraz dobudowa i dowieszenie nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Łomża
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomża, krajowy numer identyfikacyjny 450669944, ul. M. Skłodowskiej Curie  1a , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862165263, e-mail dpazik@gminalomza.pl, faks 8621652 64.
Adres strony internetowej (URL): www.gminalomza.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gminalomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.gminalomza.pl/bip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gminalomza.pl/bip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia drogowego oraz dobudowa i dowieszenie nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Łomża
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia drogowego oraz dobudowa i dowieszenie nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Łomża. Zakres przedmiotu zamówienia: I. Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy LED w ilości 1447 szt. na terenie Gminy Łomża, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ pn. „Program Funkcjonalno-użytkowy (PFU)” . Obecne łączna moc zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego jest równa 145,33 kW. Wykonawca jest zobowiązany dostosować istniejące wysięgnik do zakładanej, nowej oprawy LED. Zamawiający zakłada, że wymianie podlegać będzie 100 wysięgników i należy to wkalkulować w cenę zadania. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw sodowych, zabezpieczeń i przewodów w wysięgnikach oraz ich zagospodarowanie we własnym zakresie. Wykonawca odpowiada za montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z zabezpieczeniami i przewodami w wysięgnikach i wysięgnikami. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do prac opracowania przez Wykonawcę projektu technicznego modernizacji oświetlenia uwzględniającego kategorie oświetlenia zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zapewniającego osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201) wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami. Dobór opraw proponowanych do realizacji modernizacji oświetlenia ulicznego musi zostać potwierdzona obliczeniami fotometrycznymi oraz zostać przedstawiona w tabeli zgodnej ze wzorem tabeli nr 2 zawartej w PFU w której należy podać typ i moc proponowanych opraw. Do oferty należy dołączyć obliczenia fotometryczne i tabele doboru opraw zgodną ze wzorem tabeli nr 2 zawartej w PFU. Do obliczań fotometrycznych należy przyjmować klasę oświetlenia i parametry geometryczne określone w tabeli nr 1 zawartej w PFU a obliczenia musza zostać wykonane i przedstawione dla każdej sytuacji zawartej w tabeli nr 1. W obliczeniach należy podawać nazwę miejscowości i kolejny numer porządkowy z tabeli nr 1. W obliczeniach należy przyjąć współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 o wartość q0=0,070. Długość wysięgu wysięgnika dla wszystkich sytuacji jest równa 1,0m. Obliczenia fotometryczne musza potwierdzać uzyskanie parametrów oświetleniowych zgodnie z normą PN-EN13201 dla określonych w tabeli nr 1 klas oświetleniowych. Przedstawione w obliczeniach wielkości parametrów oświetleniowych będą potwierdzone pomiarami fotometrycznymi po zakończeniu inwestycji dla co najmniej 10 wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Pomiary wykona Wykonawca zapewniając odpowiednie urządzenia pomiarowe a protokoły z pomiarów dołączone zostaną do dokumentacji powykonawczej. Nieuzyskanie przez proponowane oprawy parametrów zgodnych z norma PN-EN13201 dla określonych w tabeli nr 1 klas oświetleniowych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy jako niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego. Zestawienie planowanych elementów prac i kosztów związanych z montaż/instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia w Gminie Łomża lp Planowane prace Jednostka obmiar 1 Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED wraz z przewodami i zabezpieczeniami szt. 1447 2 Wyniesienie układów pomiarowo rozdzielczych poza stacje transformatorowe szt. 10 3 Wymiana przewodów zasilających nieizolowanych na izolowane typu ASXSN 2x25 mm2 Km 10 4 Instalacja indywidualnego systemu sterowania oprawami LED poprzez sieć internetową Kpl 1 II. Dobudowa i dowieszenie oświetlenia na terenie Gminy Łomża (słupy, wysięgniki, linia kablowa, oprawa LED), w tym: - budowę oświetlenia ulicznego na podstawie posiadanej przez Urząd Gminy Łomża dokumentacji projektowych w miejscowościach: • Podgórze ul. Piękna i ul. Słoneczna • Stare Kupiski ul. Armii Krajowej • Stara Łomża P.Sz ul. Parkowa i ul. Wiejska • Zawady ul. Boczna i ul. Konarska • Boguszyce „droga do Kolonistów” • Wygoda ul. Polna • Giełczyn ul. Wiklinowa • Lutostań • Konarzyce ul. Łomżyńska Wyceny powyższych robót Wykonawca dokona na podstawienie załączonych do SIWZ przedmiarów robót – Załącznik nr 10. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do zmiany projektowanych opraw sodowych na oprawy LED i uzyskania w tym zakresie ewentualnych zgód właściwych organów. Każdorazowo projekt zmian wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. - dowieszenie na istniejących słupach linii niskiego napięcia 20 opraw oświetlenia ulicznego typu LED o mocy do 50W wraz z montażem wysięgników, zabezpieczeń i przewodów zasilających oprawy oraz dowieszeniem obwodów zasilających oprawy wykonanych przewodem izolowanym typu ASXSN 2x25 mm2 prowadzonym po istniejących słupach linii niskiego napięcia w ilości nie przekraczającej 1,5 km. Miejsce dowieszenia będzie określone na etapie wykonywania robót modernizacji oświetlenia ulicznego. - w zakresie zainstalowania systemu sterowania oprawami oświetlenia ulicznego wykonawca w zaproponowanej cenie przewidzi: a). Wszystkie koszty związane ze zbieraniem, przesyłaniem danych pomiędzy elementami systemu oraz serwerem oraz ich archiwizowanie w okresie minimum 10 lat licząc do daty odbioru końcowego robót Oznacza to, że Wykonawca nie ma prawa obciążać Zamawiającego kosztami związanymi ze zbieraniem, przesyłaniem danych oraz ich archiwizacją w okresie minimum 10 lat od daty odbioru końcowego robót. b). Wykonawca opisze w systemie wszystkie punkty zwizualizowane tj. oprawy oświetlenia ulicznego oraz punkty zasilania. Opis musi zostać wykonany przed podpisaniem protokołu odbioru robót. Opis oprawy będzie zakodowany w sposób następujący: - pierwszy człon – nr stacji z której zasilana jest oprawa - drugi człon – nr obwodu z którego oprawa jest zasilana - trzeci człon – nr słupa na której oprawa jest zainstalowana - czwarty człon – nr oprawy w obwodzie licząc od szafy zasilającej Opis punktu zasilania będzie zakodowany w następujący sposób: - pierwszy człon – miejscowość - drugi człon - nr stacji zasilającej - trzeci człon – ilość obwodów zasilanych z szafy SO - czwarty człon – wielkość zabezpieczenie przed licznikowego c). Wykonawca w zaoferowanej cenie przewidzi również przeszkolenie minimum 3 osób Wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi i konfiguracji systemu sterowania w cyklu co najmniej trzech szkoleń. Co najmniej dwa szkolenie muszą odbyć się przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. Szkolenie musi odbywać z wykorzystaniem zainstalowanych urządzeń na terenie Gminy Łomża. Trzecie szkolenie musi się odbyć w terminie nie późniejszym niż 60 dni po podpisaniu protokołu końcowego. d). W trakcie czynności odbiorowych Wykonawca zaprezentuje działanie systemu sterowania polegające na zadaniu wszystkich sygnałów sterujących pojedynczej oprawie i grupie opraw, odczyt wszystkich wymaganych parametrów elektrycznych i czasu pracy opraw. Sprawdzeniu będzie podlegała reakcja opraw na zadane sygnały sterujące w terenie. III. Ubezpieczenie na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego inwestycji, obejmujące zamontowane oprawy oświetleniowe oraz nowe słupy i wszystkie pozostałe elementy zadania objętego niniejszym postępowaniem. Cena za w/w ubezpieczenie musi być ujęta w cenie oferty. Ubezpieczenie powinno obejmować co najmniej: 3.1. Zdarzenia i katastrofy naturalne: powódź, huragan, gradobicie, uderzenie pioruna, trzęsienie ziemi, osunięcie lub zapadanie się ziemi, lawina, napór śniegu lub lodu, zalanie cieczami, eksplozja, pożar, mróz, dym, sadza, upadek drzewa lub innych elementów naturalnych; 3.2. Wandalizm, rabunek, celowe uszkodzenie oraz kradzież z włamaniem, 3.3. Katastrofa budowlana, upadek lub osunięcie się kominów, budynków, masztów, dźwigów oraz innych elementów architektury i wytworów człowieka, 3.4. Uderzenie pojazdu, uderzenie fali dźwiękowej, 3.5. Inne nienazwane ryzyka. IV. Dokumentacja powykonawcza w geodezyjnym układzie odniesienia "1992", "2000/5" – format zapisu *.SHP zawierającą szczegółową inwentaryzację nowobudowanego i istniejącego oświetlania, stacji zasilających, szaf oświetleniowych oraz linii drogowego oświetlenia zawierającego warstwy i atrybuty według poniższego schematu: Warstwę tematyczną LATARNIE/jako punkt/ - jednolity, niepowtarzalny numer latarni - lokalizacja latarni ( współrzędne X,Y ) - rodzaj słupa (stalowy, aluminiowy, betonowy, inny) - wysokość słupa oświetleniowego, (w metrach) - odległość słupów (w metrach z dokładnością 1,0 m) - odległość słupa od krawędzi drogi (w metrach z dokładnością 0,5 m) - długość wysięgnika (w metrach) - wysokość zamontowanej oprawy - kąt podniesienia wysięgnika - mocowanie (nad linią , pod linią) - rodzaj i typ oprawy - moc rzeczywista oprawy - ilość opraw na słupie - właściciel oprawy ( Gmina, Zakład Energetyczny ) - rodzaj linii (napowietrzna, kablowa) - typ linii (AL., ASXSN, YAKY) Warstwę tematyczną SKRZYNKI STERUJĄCE (jako punkt) W formacie .SHP opisaną następującymi atrybutami: - jednolity, niepowtarzalny numer skrzynki sterującej SON, - lokalizację skrzynki sterującej ( współrzędne X,Y) - rodzaj skrzynki, - moc umowna skrzynki, - wartość zabezpieczeń przedlicznikowych, - oznaczenie transformatora z którym powiązany jest punkt zasilania - ilość obwodów Warstwę tematyczną STACJE TRANSFORMATOROWE (jako punkt) W formacie .SHP opisaną następującymi atrybutami: - oznakowanie stacji trafo - lokalizację stacji ( współrzędne X,Y) - konstrukcja (murowana, napowietrzna, kontenerowa, inna)
II.5) Główny kod CPV: 45316100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
74232000-4
45310000-3
45311200-2
31520000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym oraz dodatkowych robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach    Okres w dniach    Data rozpoczęcia    Data zakończenia
6            
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1 000 000 PLN. b) przedłoży dokument potwierdzający fakt dysponowania środkami pieniężnymi w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych). Spełnieniem tego warunku będzie zaświadczenie instytucji finansowej o wysokości środków zgromadzonych na koncie, lub gotowości do postawienia wymaganej wielkości środków do dyspozycji Wykonawcy w związku z ewentualną realizacją zadania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 500.000,00 zł. brutto, z których każda polegała na modernizacji/remoncie lub budowie oświetlenia ulicznego, lub budowie linii elektroenergetycznej NN, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - co najmniej dwoma osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych. - co najmniej jedną osobą (elektrykiem) posiadającym uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E. - co najmniej jedną osobą posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedną osobą posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oświadczenie w ciągu 3 dni od otwarcia ofert wykonawcy złożą o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 500.000,00 zł. brutto, z których każda polegała na modernizacji/remoncie lub budowie oświetlenia ulicznego, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykonane; b) Dowody określające, że roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 lit. a), zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli w uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. c) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu i specjalności uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 40 000 (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – z uwzględnieniem dnia i godziny. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz.1804 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Łomży nr 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040. Wadium musi znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w dziale 18, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do dopełnienia przez Zamawiającego – oprócz przewidzianych ustawą pzp. 8. Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
Cena    60,00
Okres gwarancji    20,00
Redukcja mocy zainstalowanej    20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie jego prowadzenia a przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, jeżeli nie uzyska dofinansowania na wykonanie zadania opisanego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 7 mar 2018 13:56
Data opublikowania: środa, 7 mar 2018 14:01
Data edycji: piątek, 9 mar 2018 10:20
Data przejścia do archiwum: czwartek, 29 mar 2018 08:47
Opublikował(a): Szczepan Mierzejewski
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 2605 razy
Ilość edycji: 5