Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

Przebudowa drogi gminnej nr 105 800 B ulica Lipowa we wsi Pniewo

WI.7013.75.02.02.2018.KL                                                                                         Łomża 14 sierpnia 2018 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

 

  1. Zamawiający:

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-224 50 05, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

  1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 11, w dniach roboczych od godziny 800 do 1530 tel. 86 224 50 05 wew. 325 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl lub sekretariat@gminalomza.pl. – z dopiskiem „przetarg na budowę ulicy Lipowej w Pniewie”.

  1. Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233120-6, 45111200-0 i 45100000-8.

  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

„przebudowa drogi gminnej nr 105 800 B ulica Lipowa we wsi Pniewo”.

  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
  1. Obsługa geodezyjna,
  2. Roboty drogowe – CPV nr 45233120-6:
  3. roboty ziemne – ok. 460 m3,
  4. wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 2 230 m2:
  • warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 16W grubości 7 cm,
  • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 8S grubości 5 cm,
  • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 20 cm,
  1. wykonanie zjazdów na pola o nawierzchni bitumicznej – warstwa wiążąca 7 cm, warstwa ścieralna 5 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30, o grubości 20 cm – ok. 117 m2,
  2. wykonanie poboczy żwirowych, o grubości 8 cm – ok. 1 150 m2,
  3. oznakowanie pionowe – 5 szt.
  • Projekt organizacji ruchu na czas budowy.

Zakres rzeczowy robót do wykonania został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie.

  • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
    • Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

  • Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

  • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 20 grudnia 2018 r.
  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  2. Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp dotyczące:

  1. zdolności technicznej lub zawodowej,
  2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.

  1. Dokumenty:
    • Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

Ad. 1.

  1. wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych każda,
  2. dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.

Ad. 2.

  1. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy 00/100) złotych,
  2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych.
    • Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
    • Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
    • Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
    • Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
    • Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
  3. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
  4. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.
    • Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
    • Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych.

  1. Kryteria oceny ofert dla obu części:
    • Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 30 %, termin wykonania – waga 10 %.
  2. Oferty należy składać do dnia 27 sierpnia 2018 r. do godziny 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 sierpnia 2018 r. o godzinie 1030 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 17 sie 2018 15:12
Data opublikowania: piątek, 17 sie 2018 15:30
Data edycji: wtorek, 21 sie 2018 09:19
Data przejścia do archiwum: wtorek, 28 sie 2018 08:40
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Krystyna Lipińska
Artykuł był czytany: 1520 razy
Ilość edycji: 1