Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski od km 0+000,000 do km 1+870,00

 

Ogłoszenie o zamówieniu

    • Zamawiający:

Gmina Łomża reprezentowana przez Piotra Kłysa – Wójta Gminy,

Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński.

    1. Trybu dzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.gminalomza.pl/bip.

Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u Krystyna Lipińska tel. 086 224 05 50 wew. 325 e-mail klipinska@gminalomza.pl, Adrian Kołakowski tel. 086 224 50 05 wew. 325 e-mail: akolakowski@gminalomza.pl  lub sekretariat@gminalomza.pl – z dopiskiem w tytule „przetarg na przebudowę ulicy Armii Krajowej w Starych Kupiskach”.

    • Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:

45233140-2, 45111300-1, 45111200-0, 45233290-8, 45232130-2, 45231400-7, 45232150-8, 45232200-4 i 45232300-5

    • Nazwa przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 105 755 B ulica Armii Krajowej we wsi Stare Kupiski od km 0+000,00 do km 1+870,00
    • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
    1. Obsługa geodezyjna,
    2. Roboty drogowe – CPV nr 45233140-2, 45111300-1, 45111200-0, 45233290-8:
    3. rozbiórka istniejącej jezdni bitumicznej – ok. 7 030 m2,
    4. rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej, z kruszywa i płyt betonowych – ok. 2 115 m2,
    5. rozbiórka podbudowy z kruszywa – ok. 9 300 m2,
    6. rozbiórka chodników – ok. 160 m2,
    7. rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych – ok. 115 m,
    8. rozbiórka przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm – ok. 280 m,
    9. roboty ziemne – wykopy, nasypy – ok. 13 290 m3,
    10. budowa przepustów pod korona drogi – 35 m,
    11. założenie rur osłonowych dwudzielnych na istniejące kable energetyczne i telekomunikacyjne – 179,5 m,
    12. regulacja wysokościowa armatury wodociągowej, sanitarnej i telekomunikacyjnej – ok. 29 szt.
    13. ustawienie krawężników drogowych 15 x 30 cm na ławie betonowej w oporem – ok. 3 730 m,
    14. wykonanie jezdni o konstrukcji jak niżej – ok. 11 880 m2,
    • warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm,
    • podsypka cementowo - piaskowa o grubości 5 cm,
    • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie C50/30 o grubości 22 cm,
    • warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 30 cm.
    1. ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm – 3 640 m,
    2. wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk szarej grubości 6 cm, na podsypce piaskowej o grubości 5 cm – ok. 5 530 m2,
    3. ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm – ok. 170 m,
    4. wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej polbruk kolorowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa o grubości 20 cm – ok. 780 m2,
    5. zamontowanie progów zwalniających – 3 szt.,
    6. oznakowanie poziome – ok. 87 m2,
    7. oznakowanie pionowe – 74 szt.,
    8. Budowa kanału deszczowego – CPV nr 45232130-2
    9. wykopy – ok. 5 560 m3,
    10. zasypanie wykopów – ok. 5 080 m3,
    11. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 250 mm – ok. 224 m,
    12. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 315 mm – ok. 799 m,
    13. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 400 mm – ok. 433 m,
    14. budowa kanału deszczowego z rur PCV o średnicy 500 mm – ok. 310 m,
    15. budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 100 cm z włazami ulicznymi – 50 szt.,
    16. budowa studni osadnikowych z kratami – 89 szt.,
    17. budowa przykanalików z rur PCV o średnicy 200 mm – ok. 260 m,
    18. budowa osadnika piasku o średnicy 150 cm – 2 szt.
    19. Odwodnienie korpusu drogowego – CPV nr 45232130-2
    20. rozbiórka przepustu pod drogą z rur żelbetowych o średnicy 800 mm – ok. 18 m,
    21. budowa przepustu pod drogą z rur żelbetowych WIPRO o średnicy 80 cm – 35 m,
    22. umocnienie rowu na wlocie i wylocie przepustów – ok. 124 m2,
    23. ustawienie barier ochronnych U-11a typu olsztyńskiego – 65 m.
    24. Budowa nowego oświetlenia drogowego – CPV nr 45231400-7
    25. wykopy – ok. 380 m3,
    26. zasypanie wykopów – ok. 310 m3,
    27. układanie kabli o różnych przekrojach – według dokumentacji – ok. 1 660 m,
    28. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 233,5 m,
    29. ustawienie słupów oświetleniowych stalowych, z wysięgnikami i oprawami LED 50W – 49 szt.,
    30. montaż uziemień – ok. 1760 m.
    31. Przebudowa wodociągu – CPV nr 45232150-8
    32. wykopy – ok. 360 m3,
    33. zasypanie wykopów – ok. 190 m3,
    34. demontaż istniejącego wodociągu żeliwnego o średnicy 150 mm – ok. 130 m,
    35. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 233,5 m,
    36. wykonanie wodociągu z rur PVC o średnicy 160 mm – ok. 126 m,
    37. przełączenie przyłączy do nowego wodociągu – 3 szt.
    38. Przebudowa linii energetycznych – CPV nr 45232200-4
    39. wykopy – ok. 4,3 m3,
    40. zasypanie wykopów – ok. 3,4 m3,
    41. demontaż istniejących przewodów linii niskiego napięcia – ok. 350 m,
    42. demontaż słupów żelbetowych – 1 szt.,
    43. ustawienie słupów żelbetowych wirowanych – 3 szt.,
    44. montaż przewodów linii napowietrznej – ok. 350 m,
    45. układanie kabli YAKY i YAKXs 4 x120 mm2 – 7,35 m,
    46. zabezpieczenie istniejących kabli rurami dwudzielnymi o średnicy 110 mm – 20 m.
    47. Przebudowa linii telekomunikacyjnych – CPV nr 45232300-5
      1. układanie kabli w rowie wykonanym i zasypanym mechanicznie – ok. 690 m,
      1. ułożenie rur osłonowych o średnicy 110 mm – ok. 68,5 m,
      1. demontaż istniejących kabli – ok. 682 m.
    48. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,
    49. Zakres rzeczowy robót do wykonania określa
    • Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
    • Wymagania jakościowe i materiałowe.

Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

    • Podwykonawcy:

Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót przy użyciu podwykonawców lub dalszych podwykonawców – pod warunkiem zachowania ustaleń zawartych w § 7 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia wniosków.

    • Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 30 września 2018 r.
    • Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
    • Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy pzp dotyczące:

    1. zdolności technicznej lub zawodowej,
    2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
    3. oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23.
    • Dokumenty:

      1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 6 wykonawca powinien wykazać, że:

Ad. 1.

wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych każda. Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania warunku, jeśli Wykonawca wykonał na różnych zadaniach roboty drogowe, sanitarne, energetyczne i telekomunikacyjne i uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże on, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wartości minimum 2 700 000,00 (słownie: dwa miliony siedemset tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 955 000,00 (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową wodociągów o wartości minimum 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych każda, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową oświetlenia i linii energetycznych o wartości minimum 250 000,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda i co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości minimum 70 000,00 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) złotych każda,

dysponuje pracownikami technicznymi, których skieruje do realizacji zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie dróg, sieci kanalizacyjnych sanitarnych, sieci energetycznych i sieci telekomunikacyjnych – stosownie do art. 42 ust. 1 ustawy Prawo budowlane.

Ad. 2.

znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiada własne lub ma dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony 00/100) złotych,

jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300 000,00 (słownie: trzysta tysięcy) złotych.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do tego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych i zdolności technicznych lub zawodowych polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia co najmniej jako podwykonawca, jeśli zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt.2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:

 

    1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
    2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2.

      1. Wykonawca, który – ubiegając się o udzielenie zamówienia – zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert i aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
        1. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej – w przypadku składania oferty na obie części, lista lub informacja może być jedna.

    • Wadium.

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych.

    • Kryteria oceny ofert :
        1. Kryteria: cena – waga 60 %, okres gwarancji – waga 30 %, termin płatności faktur – waga 10 %.

Oferty należy składać do dnia 20 listopada 2018 r. do godziny 1000 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 listopada 2018 r. o godzinie 1015 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 18 paź 2018 15:30
Data opublikowania: czwartek, 18 paź 2018 16:19
Data przejścia do archiwum: środa, 21 lis 2018 08:14
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Antoni Szepietowski
Artykuł był czytany: 2046 razy