Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

INFORMACJA O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH

INFORMACJA O ODBIORZE ODPADÓW PROBLEMOWYCH

W LISTOPADZIE 2017 R. ZORGANIZOWANY ZOSTANIE ODBIÓR ODPADÓW PROBLEMOWYCH  Z TERENU GMINY ŁOMŻA

 

ODBIERANE BĘDĄ WYŁĄCZNIE NASTEPUJĄCE ODPADY KOMUNALNE POCHODZĄCE Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH:

 

- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,

- meble i inne odpady wielkogabarytowe, przygotowane  do transportu (porozkręcane, rozmontowane itp.),

- odpady budowlane i rozbiórkowe z drobnych remontów, przygotowane do transportu (spakowane w pojemniki, worki o odpowiedniej wytrzymałości, waga jednego pojemnika/worka nie może przekroczyć 30 kg) lub w workach typu big-bag  - do 1000 kg,

- zużyte baterie i akumulatory,

- zużyte opony (z pojazdów osobowych),

- chemikalia, przeterminowane leki (w szczelnych pojemnikach, workach),

- odpady zielone nieulegające biodegradacji.

Zapotrzebowanie odbioru odpadów należy zgłosić do dnia 31 PAŹDZIERNIKA 2017 r.

pod numerem tel. 86 224 50 05

Po terminie przyjmowania zgłoszeń na odbiór odpadów problemowych, zostaną ustalone harmonogramy odbioru poszczególnych frakcji. Mieszkańcy którzy zgłoszą potrzebę odbioru odpadów problemowych, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach odbioru konkretnego rodzaju odpadu.

Wszystkie odpady należy pozostawiać w sposób umożliwiający pracownikom prawidłowy załadunek na pojazd transportujący
(w pojemnikach, workach, skrzynkach itp.,).

 

Odpady problemowe powinny być wystawione przed posesją do godz. 7:00, w ustalonym dniu wywozu.

Data powstania: poniedziałek, 16 paź 2017 13:18
Data opublikowania: poniedziałek, 16 paź 2017 13:21
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 13 lis 2017 12:47
Opublikował(a): Marcin Tabędzki
Zaakceptował(a): Marcin Tabędzki
Artykuł był czytany: 1304 razy