Urząd Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

3. PRZETARG NA ROBOTY DROGOWE

Przebudowa drogi gminnej nr 105 800 B ulica Lipowa we wsi Pniewo
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający: Gmina Łomża
Adres Urzędu Gminy: ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, tel. 086-2163667, fax 086-2165264, województwo podlaskie, powiat łomżyński
2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej www.gminalomza.pl/bip.
Informacje dotyczące zamówienia i specyfikacji można uzyskać u:
inspektor Krystyny Lipińskiej w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 8.00 do 15.00 tel. 86 4737329 lub 509 069 487, e-mail klipinska@gminalomza.pl – do 02 sierpnia 2013 r.,
od 02 do 08 sierpnia 2013 r. u inspektora Antoniego Szepietowskiego w Urzędzie Gminy Łomża przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, pok. nr 10, w dniach roboczych od godziny 800 do 1500 tel. 86 4737329 lub 786 021 078, e-mail aszepietowski@gminalomza.pl.
4. Przedmiot zamówienia.
Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.23–7
4.1 Nazwa przedmiotu zamówienia:
„Przebudowa drogi gminnej nr 105 800 B ulica Lipowa we wsi Pniewo”
4.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
I. Roboty budowlane:
a) Roboty ziemne – ok. 1 400 m3,
b) Przebudowa kabli teletechnicznych – ok. 80 m,
c) Montaż rur osłonowych na kablach – 21,5 m,
d) Budowa konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej, dwuwarstwowej, na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem – ok. 2 430 m2,
e) Budowa konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej, dwuwarstwowej, na podbudowie z kruszywa łamanego – ok. 1 630 m2,
f) Ułożenie ścieków betonowych ograniczających jezdnię – ok. 1 380 m,
g) Wykonanie poboczy z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm, na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 870 m2,
h) Wykonanie umocnienia skarp wykopów z płyt betonowych ażurowych grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 415 m2,
i) Wykonanie umocnienia skarp wykopów z płyt betonowych ażurowych grubości 8 cm, na geowłókninie – ok. 350 m2,
j) Umocnienie poboczy płytami betonowymi 50 x 50 x 7 cm – ok. 14 m2,
k) Wykonanie zjazdów z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego – ok. 19 m2,
l) Ustawienie znaków drogowych – 7 szt.
II. Projekt organizacji ruchu na czas budowy,
III. Inwentaryzacja powykonawcza.
4.3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
4.4. Termin wykonania zamówienia – nie później, jak do 15 czerwca 2014 r.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
8. Dokumenty:
8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w punkcie 7 wykonawca przedłoży:
a) wykaz co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1000000,00 (jeden milion) złotych każda,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz zaangażowanych pracowników technicznych lub instytucji technicznych, niezależnie od tego, czy są one częścią przedsiębiorstwa wykonawcy,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg,
e) opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 (jeden milion) złotych.
8.2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp) polegać będzie na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, zamawiający wymaga przedłożenia opłaconych polis, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego – dla każdego z tych podmiotów – że są oni ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W takim przypadku łączna kwota opłaconych polis powinna wynosić co najmniej 1 000 000,00 (jeden milion) złotych. Zamawiający żąda ponadto – w takim przypadku – złożenia oświadczeń przez te podmioty o solidarnej odpowiedzialności tych podmiotów z wykonawcą.
8.3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia polegać będzie na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, to podmioty te muszą aktywnie uczestniczyć w realizacji zamówienia. W związku z tym zamawiający żąda, aby w tym przypadku wykonawca przedłożył oświadczenie złożone przez każdy podmiot o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
8.4. Wykonawca wraz z ofertą złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej.
9. Wadium.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych.
10. Kryteria oceny ofert :
10.1. Kryterium: Cena – waga 70 %,
10.2. Kryterium: Termin realizacji – waga 10 %,
10.3. Kryterium: Okres gwarancji – waga 20 %,
11. Oferty należy składać do dnia 22 sierpnia 2013 r. do godziny 10.00 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej – Curie 1A
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2013 r. o godzinie 10.15 w pok. nr 4 Urzędu Gminy Łomża – adres j.w.

Wójt Gminy Łomża
Jacek Albin Nowakowski
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 25 lip 2013 13:49
Data opublikowania:
Data przejścia do archiwum: piątek, 23 sie 2013 13:30
Opublikował(a): Krystyna Lipińska
Zaakceptował(a): Tomasz Walczuk
Artykuł był czytany: 2339 razy